Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Arrow - interjú a két producerrel


Megjelent egy interjú az Arrow két producerével. I T T megtalálhatjátok

kérdező Craig Byrne a GreenArrowTV részéről
producerek Mark Guggenheim és Andrew Kreisberg


Ok, időközben végre megszületett a cikk rendes fordítása a http://arrowfan.org/ oldalon, szóval a pontosabb fordításért keressétek fel azt az oldalt.

De azért itt hagyom az enyémet is.
Az interjú tömören (és szabad fordításban - de csak most kezdtem, szóval úgy olvassátok xD):
GATV - Történt-e valami változtatás az írott anyaghoz képest amit észrevettek miután megnéztétek a Pilotot?
MG - Nem.
AK - Talán 4-5 kissebb különbséget felfedeztek, de látszódott hogy a stáb nagyszerűen dolgozott, és amikor leülsz és egymás után nézed az epizódokat igazából több látószögből is fel tudod fedezni a showt.
MG - Nagyon szerencsések vagyunk hogy dolgozhattunk a Piloton. Eleve hogy lehetőséget kaptunk a produkcióra, a stúdió és a csatorna mögöttünk állt, és ráadásul még David Nutter készítette a pilot felvételeit. Igazából nem is azt éreztük mintha egy Pilot készült volna, hanem mintha egy hosszú sztori első fejezetét mesélnék el. Ez hajtott is minket, hogy gyerünk, csináljuk tovább, haladjunk a 2, 3. epizód...és így tovább. Igazán könnyű volt az átmenet.

GATV - Mit tudtok mondani más DC Univerzumos karakterek szerepeltetéséről?
AK - Ez nagyon szórakoztató számunkra, hiszen mindketten képregény-írók és egyben nagy képregény-rajongók vagyunk, és rengeteg DC karakter van akik eddig nem kapták meg az őket megillető helyet a TV-ben vagy filmben. Nagyon izgatottak vagyunk hogy mi belenyúlhatunk az Univerzumba és megkedveltethetünk néhány kevésbé ismert karaktert a nézőkkel.
MG - Bemutathatjuk a Big Belly Burgert a 3. epizódban (ez egy hamburger-lánc a Superman képregényben) . Nem csak megjegyezzük a karaktereket hanem amit csak lehet, mindent be akarunk vonni a DC Univerzumból.

GATV - Tudom, az első 3 scripten ott van a nevetek. Ki más van még az írók közt?
AK - Moira Kirland, aki írt már a Castle és a Dark Angel sorozathoz,  Wendy Mericle, akivel Mark, Greg és én is dolgoztunk éveken keresztül. Ő egy nagyszerű, tehetséges író, írt a Smallvillenek, az Eli Stonenak és a Született Feleségeknek is. Vannak fiatalabb íróink is, mint Ben Sokolowski (Fear Itself) és Lana Cho (The Playboy Club). Amikor terveztük a stábot úgy gondoltuk hogy mi ketten elegek vagyunk képregényes kockáknak benne, eléggé ismerjük az Univerzumot, ezért olyan embereket kerestünk akik nagyszerűen tudják leírni a szereplő személyiségeket a történetekben. Ezért találsz köztük olyanokat akik nem kapcsolódtak eddig a képregényekhez. ... A sorozat magja a család, a szív, az érzelmek ... a "szuperhős cucc" a hab a tortán.
MG - Én még hozzátenném az asszisztensünket Beth Schwartzot aki egy óriási segítség számunkra és nem hagyhatjuk ki az írói stábból noha technikailag nem író.

GATV - Mit gondoltok, ha sikeres lesz a sorozat, az talán segíteni fog lehetőségeket nyitni  más képregényes projekteknek?
AK - Én azt gondolom, bármikor bármi, akár ez, sikeressé válik, az kaput nyit az emberek felé. De most nekünk kizárólag az Arrowra kell koncentrálni.
MG - Mi mindketten elég idősek vagyunk ahhoz hogy emlékezzünk, egy rosszul, túlzásokkal megvalósított projekt mennyit árthat a képregények megítélésében az emberek közt. Lásd Adam West Batmanjét. Ezért a mi célunk az hogy lépésről lépésre haladjunk előre. Nem csak az Arrownál hanem a képregények TV-s bemutatásában úgy általában. De ez a sorozat nagyszerű lesz!

GATV - Hogyan választottátok ki a helyszineket (a szigetet)  a munka kezdetekor? Egyszerre vettétek fel?
AK - A felvételeket Vancouverben a Whytecliff Parkban készítettük. Ez irónikus, mert ha a kamerát jobbra el forgatnád, 10-20 millió dolláros "tengerparti házakat" láthattál volna.
MG - Ez az 5. epizód.
AK - Igen. A sziget nem olyan elhagyatott amikor ott vagy. De ez egy óriási projekt, és ez nem játszik lényeges szerepet a sorozatban. Szükség van rengeteg elő-tervezésre, kreativitásra a részünkről, mint íróktól, és a produkció szempontjából.
MG - Stephennek parókát kell viselnie és a kinézetét meg kell változtatni ... Tulajdonképpen hihetetlenül ambiciózusan kell csinálni ezeket a flashback-eket minden héten, minden egyes epizódban. Mert, ahogy Andrew is mondta, ez majdnem olyan, mint egy saját show.

Én azt kívánom legyen meg az a luxusunk, hogy csak írjunk és alkossunk ezeket újra és újra, de nem ez a módja a televíziós produkciós munkáknak. Ez egy hatalmas kihívás, de értékes kihívás, mert a pilot segít hogy a show elkezdődjön..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...