Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Tom Welling

2011.01.24-én írták ezt:
"Találkoztam Tom Wellinggel tegnap.
Igazán kedves srác. Felismertem őt az utcán és ő megállt és beszélgetett a barátnőmmel és velem jó néhány percig. Nagyon barátságos volt, adott autógrammot és megölelte a barátnőmet. Én láttam néhány epizódot a Smallville-ből de sosem volt a kedvenceim között, de elismerem hogy Tom mindent beleadott a showba. Nagyszerű srác. Igazán örülök hogy találkoztam legalább egy Superman-nel.
A Melrose külső részén voltak (egy nagyobb területen helyezkedhet el az egész Melrose, nemcsak a sorozatból ismert Melrose Place, gondolom mint mondjuk egy kerület - ezt csak én így képzelem).
A férfi ismeri a részt. Megkérdeztük tőle mit csinál mivel vége a sorozatnak, erre ő mosolygott és azt mondta "pihenés". Mi mondtuk neki, hogy mihamarabb szeretnénk látni a képernyőn vagy Hollywoodban. Ő nagyon kedves volt és azt mondta, remélhetőleg hamarosan visszatér. Én gondoltam kérdezek tőle a Man of Steel moziról, de de nem tettem mégsem nehogy megsértsem."

Sorry ha valami nem stimmel pontosan, saját fordítás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...