Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Tom Welling ismét

Úgy néz ki Tom dolgozik valamin!!! Ha többet megtudok, azonnal megírom! :)
- Talán még nem dolgozik, de készül valamire, mert most egy edzőteremben tűnt fel.
Kérdés: hova lett a személyi edzője?!? (Nagyon szetetem Tomot, de szerintem nem végzett úgysem jó munkát
Tom alkatának alakításával. - Egyik nagy hibám hogy bármennyire kedvelek valakit, az nem tesz elvakulttá.)



de így is szeretem őt :)

2 megjegyzés:

  1. És ez csak az edzőterem alapján spekuláció, vagy van még valami más infó is?
    Amúgy elég gyanús, mert Tom nem szokott csak úgy L.A-ben lenni. Az is lehet egy jel, hogy nem nagyon beszél a készülő dolgairól mostanában, vagyis valami tervben lehet, de majd csak akkor beszél róla, amikor már biztos lesz. Tavaly volt szó arról is, hogy a producer cég számára is van 1-2 ötlete idén tavaszra, szóval az is lehet, hogy most ezekkel kapcsolatban tárgyal.
    Csak ne valami Hellcats féle szuperintelligens sorozatban producerkedjen, és főleg ne szerepeljen ilyesmiben. Viszont lehetne egy készülő szuperhősös sorozat producere, amibe akár szereplőként is beugorhat és más nagyobb szerepeket is kereshet közben.

    Nekem teljesen normálisnak tűnik Tom alkata, pont mert olyan favágós izmos és nem edzőtermi izmos, de mondjuk én úgy vagyok vele, hogy nem zavar, ha nem lehet sakkozni egy pasas hasán, még akkor sem, ha éppen ő Superman. :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez több együttes történésből levont következtetés, de sajnos egyenlőre csak a spekuláció kategóriájába tartozik. Egyesek így rakják össze a képet:
    1. ...talán hamarosan láthatjuk őt - mondta Tom.
    2. levágatta a haját, hajfénnyel és kis színezéssel megtoldva - ezt ugye szabadidejében nem sűrűn teszi meg
    3. még meg is borotválkozott :) még a CW-s rendezvényeken is általában (!) borostás, sőt máshol is :)
    4. konditerem
    5. előbújt az oduból, a korábbi időszakhoz képest egyre többet látni

    Azt nem tudom hogy LA jelent-e valamit, mert én úgy tudtam hogy eredetileg ott laktak korábban is és csak a SV miatt költöztek Vancouverbe.

    Az alkatát tekintve - nekem tök mindegy milyen, csak a mosolya megmaradjon mindig ilyennek :) Kicsit lehetne deltásabb, de "úgy szeretem ahogy van" by Marc Darcy :) Akár úgyis mint a betett képen :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...