Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Smallville

Május 13-án (az USA időszámítás szerint) vetítették a Smallville utolsó epizódját, a Finale-t, azaz mindannyian (akik angolul, The Nanny feliratával) néztük, kb 1 évvel ezelőtt izgultuk végig a sorozatzáró felemelő pillanatait legtöbbünk megelégedésére. /Persze mindig vannak kivételek./
Úgy gondolom, sokan szívesen néztük volna még tovább is, én személy szerint azt sem bántam volna ha Clark még nem vált volna Supermanné, csak hogy folytatódjon a sorozat. Persze tudom, nagyon sokan várták ezt a pillatatot. Megérte?

2 megjegyzés:

  1. Szóval inkább ide írom :) ... Ki, én? Én spec a horrort nem szeretem mert útálok félni . A sci-fit kedvelem, de csak akkor érdekel, ha emberformájúak az ET-k. A Csillagok Háborújában sem kedveltem a mindenféle őrülten megformált "marslakót" :)
    A különleges képességű emberek bejönnek, Néztem anno a 4400-at és a Hősöket is.
    A nyomozós sorikat max csak 1-1 szinész miatt nézem meg, mert túl sok van belőlük, ezért ha kimaradnak részek nem dőlök a kardomba. xD
    A drámákat szeretem, de nem minden hangulatomban nézem meg.
    Az akció ... hát, régebben kedveltem, de most inkább szórakoztató filmeket néznék már.
    Azt hiszem megcsömörlöttem a sok erőszakos film-sorozat miatt.
    Történelmi ... nem tudom konkrétan meghatározni, általában kedvelem.
    És te? ... És más valaki még? Megírnátok hogy mit szerettek?

    VálaszTörlés
  2. Melyik sci-fi sorit nézed? ..és .. majd?
    Én a Saving Hope mellett biztos fogom még nézni aZ Arrowt, nagyon jónak tűnik.
    Justint szeretem, de a Grace klinikát nem hiszem hogy kiütné, meg Meryl Streep nem volt a kedvenceim között sosem, így kicsit tartok a lányától :D
    Viszont be kell valljam, hiába kedvelem Ian Somerhaldert, még őmiatta sem töröm magam a TVD-ért. Általában a vámparos (meg a varázslós) filmek, sorik nem érdekelnek, az is csoda h másfél évet megnéztem a TVD-ből xD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...