Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Csalódás utólag

  Nagy Smallville-hiányomban elkezdtem nézni a Lois és Clark című sorozatot. Természetesen láttam már régebben is, de konkrétan az epizódokra nem emlékeztem. És most lepadlóztam tőle! Olyan sok epizódot dolgozott fel a Smallville eme sorozat alapján hogy alig hiszek a szememnek! Pedig még csak a 2. évad elején tartok.
  Korábbi véleményem, amit nem fejtettem ki, csak beigazolták a most látottak. Egy csomó történést Alfred Gough és Miles Millar szépen átültetett a Lois és Clark történetből Lana és Clark történetre!
Felvetődött bennem néhány kérdés:
  1. Most komolyan?! Superman eredet-történetét át akarták írni a legendás Lois és Clark párosról Lana és Clark párosra? A 7 év ezt támasztja alá. Saját véleményem az, hogy nincs az a pasi aki 7 éven át ezt végigjátszaná egy csajjal. Ha mégis létezik, és jövendőbeli Supermanünk szerintük ilyen gyenge lelkületű "férfi"ahogy be lett állítva a Smallville-ben, az elhibázott lépés volt. Megmaradhat az amerikaiaknak.
  2. Ha ennyire oda voltak Kristinért (mint tudjuk a castingkor is őt választották ki elsőnek - ezek szerint ő volt a főszereplője a Smallville első évadainak), mostmár csak azon csodálkozom hogy minek is vitték be a 4. évadra Loist? Bár amíg ők voltak a sorozat producerei nem is történt semmiféle fejlődés Lois és Clark kapcsolatában. Szóval, én örülök hogy leléptek a sorozattól.
Bár tudom, sokan nem értenek velem egyet, de ez az én blogom és az én véleményem: Kristin nem jó szinésznő. A látványon kívül semmit nem tud adni.
  3. Kristint miért nem hívták meg - legalábbis eddig még nem hallottunk erről - a most készülő sorozatba akár csak vendégszereplőnek, mint ahogy megtették ezt Ericával? Van rá egy ötletem amit ez előző pontban ki is fejtettem.
  És végül itt a félelmem:
Mint tudjuk, a DC változtatásokat fontolgat a Superman-storyban, ami nem csak a ruha átalakítását jelenti a harisnyáról a farmerre. Ha most azt találják ki, hogy a legendás párost, Loist és Clarkot szétválasztják, hát tuti nem nézek meg több Superman filmet. És szerintem elég nagy zúgolódást váltanának ki ezzel a lépéssel a Superman-rajongók között. Nem hinném hogy egy "válás" jót tenne az image-nek, a példaképként állításnak különösen a mai válási arányokat tekintve. Kivéve természetesen hacsak nem az a cél hogy a válás, a házasságok felbomlása abszolút természetes dolog legyen ezentúl a világon. Azt hiszem Róma nem rajongana ezért a szemléletért, és meglepő is lenne egy olyan eléggé vallásos országban mint az USA.

3 megjegyzés:

  1. De a két sorozat stílusa között van azért különbség. A Lois és Clark egy kicsit meseszerűbb megformálás, viszont a Smallville a mai világba teljesen beleillik. Vannak itt is csodák, de annak úgymond "valós" magyarázata van. Az elsőben felnőtt korú megpróbáltatásokon megy át Clark, viszont a Smallville-ban a gyerekorát látjuk túlsúlyban, mint egy valódi tiniét, a problémáival. Én először a Lois és Clarkot láttam, utána a Smallville-t. Nekem is voltak egy két helyen hasonlóságok, de én betudtam ezt az okot a képregényeknek. Azokból merítettek ötletet és abban úgy történt. De ezek szerint a forgatókönyv írók lopikáltak. :D

    VálaszTörlés
  2. Azt nem mondanám hogy a meteor-fertőzöttek beleillenének a mai világba. Nekem nem az epizódok hasonlatossága volt a fő gondom, hisz a képregény volt biztosan az alap. De az pl. nem tartozik a tini korszakhoz hogy valamelyikük férjhez megy Lexhez.

    VálaszTörlés
  3. Én valahogy nem akadtam fel a férjhez menésen. Ha valaki gyereket vár mostanság is férjhez megy mindegy mennyi idős, ha olyan a környezete. Főleg falun. Smallville is egy kis város, nevezhetném úgymond falunak a magyar viszonylatban. A meteor-fertőzés pedig úgymond "valós" magyarázat az én szemszögemből. Egy kis fű is okoz allergiát manapság, miért ne lehetne egy nem földi eredetű kő is, ami megváltoztatja az embert. Itt a sci-fi beütés, de nem nevezném ez miatt olyan meseszerűnek, mint a másik sorozatot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...