Well. I am deleting all spam all time. Please You, 'Anonymous', don't write and then I haven't to delete that. Right? Thanks.

Kedvencek

Írtam már kedvenc sorozatomról jót, rosszat, kedvenc zenészekről, új , feltörekvő csillagokról vagy hullócsillagokról, most következzenek a kedvenc sorozatok, filmek, és színészek.

A legelső sorozat amit archiváltam magamnak a ... ki hitte volna, Jóbarátok voltak. Amikor vége lett természetesen a Joe következett, de sajnos nem tudta betölteni a Friends utáni űrt. Azt hiszem a következő sorozat amit teljes egészében megnéztem az Everwood volt. Sima tini-sorozat, semmi extrával. Szimpatikus srácok. Az a sorozat amelyiknek a folytatását először néztem feliratosan, a Narancsvidék - The O.C. volt. De persze ezt kényszerből tettem, mivel volt olyan rendes a - már nem emlékszem melyik - kereskedelmi csatorna, hogy pofátlanul a 4., befejező évadot nem adta le, ami egyébként csak 16 részes volt az előző évadok 22-27 részéhez képest. Azt hiszem ekkortájt volt a forgatókönyírók sztájkja ami egyébként erre a lépésre nem magyarázat. Aminek a befejező évadát viszont már szinte valós időben néztem meg, az a Veronica Mars volt. Ezután néztem bele először a Supernaturalba. Tetszett a sorozat, csak nem győztem kivárni a heti rendszerességű epizódokat. Előbb elkezdtem feliratosan nézni miközben eltalált a meteoreső, ami is elsodort a Kisvárosba, és függő is lettem tőle. Valamikor régebben láttam 1-1 részt a tv-ben, de ha kimaradt néhány epizód, nem törtem össze tőle. Mindenesetre azt tudtam hogy kedvelem a sorit, de a függőségtől messze álltam. Szóval idő közben hűtlenné váltam a Supnat-hoz és leragadtam a Smalvillenél.
Arra jöttem rá, hogy szeretem a sci-fi műfajt egy bizonyos pontig. Ez a pont az ameddig az idegenek emberszerűnek vannak ábrázolva. Persze erre rájöhettem volna korábban is, mert pl a Star Warsból is az emberszerű lények bejöttek (meg a robotok), de a mindenféle gnóm teremtmények részein tovább szoktam tekerni. Pontosan ezért nem néztem a Csillagkapu minden féle formáját, pedig az alapötlet tetszett, a filmet is megnéztem, sőt meg is vettem még anno VHS-en. Ugyanez a helyzet a Sliders-szel is.
A még rám váró sci-fi sorozatok, melyeknek az elejét, akár néhány évadát eddig meg is néztem, és idő közben némelyik be is fejeződött, a következők: 4400, Hősök, Jericho, Jake 2.0, Kyle XY, Merlin, Supernatural, Szellemekkel suttogó, és azt hiszem a Warehouse 13 is ide fog tartozni.
Be kell hogy valljam a vámpíros filmek egyáltalán nem érdekelnek, de a Vámpírnaplókat elkezdtem nézni kizárólag Ian Somerhalder személye miatt.
Amit kivégeztem: természetesen a Smallville, Időbe zárva, Dark Angel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...